Gyakori kérdések
Van-e minimum rendelési mennyiség vagy érték?
A minimum rendelési érték nettó 200.000,- Ft.
Hogyan tudom a rendelést módosítani/törölni?
A rendelés módosításához vagy törléséhez kérjük, írj üzenetet az adott ajánlatkérés Üzenet fülén keresztül, vagy lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a stuhmer@stuhmer.hu, vagy a judit.bota@stuhmer.hu e-mail címen.
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Utánvét: a rendelést kézbesítő futárnak készpénzben vagy bankkártyával történő fizetés a csomag átvételekor, Banki előre utalás, Banki utólagos átutalás.
Szállítás
Termékeinket házhozszállítással kézbesítjük a megrendelőnek, futárszolgálat vagy szállítmányozó cég közreműködésével.
Szállítási díj
Magyarország területén 1–3 szállítási cím esetén a kiszállítás díjmentes. 3-nál több cím esetén egyedi ajánlatot küldünk.
Miért nem tudom Ajánlatkérő listára tenni a terméket?
A termékek nem tehetők az Ajánlattételi listára, ha az aktuális raktárkészletünkről a megrendelés nem teljesíthető, azaz a termék elfogyott.
Mennyi a kiszállítási idő?
A kiszállítás a megrendelés leadásától számítva 4-5 munkanapot vesz igénybe, egyediesítés esetén 7 - 10 munkanapot. A karácsony előtti időszakban, a megnövekedett rendelésszám miatt azonban a kiszállítás több időt vehet igénybe. Részletesebb információért kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat a stuhmer@stuhmer.hu vagy a judit.bota@stuhmer.hu e-mail címen.
Szükséges regisztrálni a rendeléshez?
A rendelésnek feltétele az előzetes regisztráció.
Hogyan fogom megkapni a számlát a vásárlásról?
A számlát elektronikus úton (e-mailben) juttatjuk el a vásárlóhoz a rendelés lezárásakor.
Ki szállítja házhoz a megrendelésemet?
A kiszállítást szerződött partnereink végzik. Kisebb mennyiségű rendelés esetén a GLS futárszolgálat, nagyobb volumenű rendelés esetén pedig a K&V Nemzetközi Fuvarozó Kft.
Mi a teendő, ha egy termék minőség nem megfelelő/sérült?
Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kaptál, kérjük, jelezd nekünk e-mailben a stuhmer@stuhmer.hu vagy a judit.bota@stuhmer.hu címre. Az e-mailben kérjük, csatolj képet a nem megfelelő termékről és tüntesd fel rendelési azonosítódat.
Mit tudok tenni, he egy termék hiányzik a megrendelésből?
Kérjük, jelezd felénk a megrendelt termék hiányát e-mailben a stuhmer@stuhmer.hu vagy a judit.bota@stuhmer.hu e-mail címre. Az e-mailben kérjük, tüntesd fel a rendelési azonosítódat.
